zagadka,problem z grzaniem sie silnka tdi |
Autor |
Wiadomość |
dlugi2050
Kierowca kat. B najczęściej w garażu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 389 Skąd: Skarszewy
|
Wysłany: Pią Mar 02, 2012 18:20 zagadka,problem z grzaniem sie silnka tdi
|
|
|
wiec tak, galaxy 1,9 tdi -takie jak sharanowskie 110kuni,ok 260tys,km/problem trwa cos kolo 2 lata,
glowica była juz 2 razy planowana,
pompy wody rozne zakladane,
chłodnica wody nowa,
termostaty tez zmieniane
-jak sie autem jedzie przepisowo,mozna powiedziec powoli-na niskich obrotach-to auto gwałtownie sie grzeje,
-jak sie autem zasuwa,dosc mu cisnie to problemu jakby nie ma,
nie mamy juz pomysłu,co tu zrobic,glowice niby sprawdzali na szczelnosc,
moze ktos ma jakis pomysl jak tu go znowu podejsc? |
_________________
|
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Pią Mar 02, 2012 21:57
|
|
|
dawaj mu cały czas w piz... to się nie będzie grzał
a tak na poważnie , to kumpel ma tak w swojej Vectrze B, ale nie , że temp. rośnie mu cały czas, tylko po prostu nagrzewa się do jakiegoś momentu np. 110 stopni i staje...
a Jak szybciej śmigasz, to schładzasz silnik powietrzem, więc raczej dlatego temp. jest niższa niż jakbyś jeździł normalnie .. Ale pytanie czy jak zapindalasz 90km/h to też Ci się grzeje czy temp. jest normalna ? |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
Ostatnio zmieniony przez OSKA Pią Mar 02, 2012 22:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
dlugi2050
Kierowca kat. B najczęściej w garażu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 389 Skąd: Skarszewy
|
Wysłany: Pią Mar 02, 2012 22:11
|
|
|
yyyyyyyy,,jedziemy 90na godz
na 5tce sie grzeje
na 3ce nie |
_________________
|
|
|
|
|
vippassat
Maniak Resoraków
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lis 2011 Posty: 32 Skąd: Zblewo-STG
|
Wysłany: Pią Mar 02, 2012 22:16
|
|
|
dokladnie sprawdzic wszystkie weze czy nie sa zasyfione (zwlaszcza te o malej srednicy) mozna jeszcze nagrzewnice sprawdzic
lub tak jak wyzej auto pod kapa i sprawdzic czy parametry zyciowe silnika sa ustawione prawidlowo (pompa VP37 , kat poczatku wtrysku i dawki) bo tez wplywaja na efekt cieplny silnika |
_________________ Spać ==> Śnić ==> Wstać ==> Żyć ==> Dla Niego...A6 CCCO
>>>> DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA GRUPA VAG <<<< |
|
|
|
|
Artur
Kierowca Rajdowy Sensej
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 952 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Mar 03, 2012 08:58
|
|
|
dlugi2050 napisał/a: | yyyyyyyy,,jedziemy 90na godz
na 5tce sie grzeje
na 3ce nie |
Przedwczoraj znajomy w R. Megane miał to samo , i miał zapchany katalizator |
_________________ DynoSet Remapping Service |
|
|
|
|
dlugi2050
Kierowca kat. B najczęściej w garażu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 389 Skąd: Skarszewy
|
Wysłany: Sob Mar 03, 2012 17:16
|
|
|
ale jak sie grzeje silnik to ,nie ma ogrzewania w srodku, |
_________________
|
|
|
|
|
|