autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
e46 2.0d brak mocy
Autor Wiadomość
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Mar 09, 2012 04:41   e46 2.0d brak mocy

W beemce brak mocy.. niby 136 koni ale jakos powinno to jechac... a wyprzedzil mnie golf 4 1.9tdi 90koni na zmienionej mapie... co to moze byc ? egr czyszczony , ladnie pracuje , czyszczony intercooler , turbo dziala bez jakich kolwiek zastrzezen , brak jakichkolwiek bledow w silniku.. jedynie od zarowek..


zeby nie zakladac drugiego tematu ( BY NIE NABIJAC POSTOW! ) wymienialem swiece , krece krece , jedna , druga , trzecia i czwarta pękła ... nie ma jak jej odkrecic... ( nie ma to wplywu na moc bo wczesniej tez byl taki moment co nie jechal ) do kogo sie zglosic , ile kosztuje taki pozbycie sie tamtej czesci .. ?
_________________
DynoSet Remapping Service
Ostatnio zmieniony przez Artur Pią Mar 09, 2012 04:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dlugi2050
Kierowca kat. B
najczęściej w garażu



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 389
Skąd: Skarszewy
Wysłany: Pią Mar 09, 2012 16:48   

znajomy z rok temu wlaczyl z bmka wlasnie z tym 2litrowym dieslem,bo zamulała, i wiem ze było cos z układem (wezykami)podcisnieniowymi od sterowania turbo itd,

bo w tej bmw niby powietrze do ukladu zaciagane jest z atmosfery przez jakies filterki i one sie zapychają,jakas gąbka czy cos, i moze byc za mało tego powietrza w ukladzie,

swiece w dieslu nigdy nie beda mialy nic do mocy,wiec olej to narazie.

nie wiem czy ktos w stg zrobi to bez sciagania głowicy-zalezy od dojscia)
smialo bedzie zapalac na trzech swiecach nawet w zime,
_________________

 
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Mar 09, 2012 18:52   

dlugi2050 napisał/a:
swiece w dieslu nigdy nie beda mialy nic do mocy,wiec olej to narazie.

nie wiem czy ktos w stg zrobi to bez sciagania głowicy-zalezy od dojscia)
smialo bedzie zapalac na trzech swiecach nawet w zime,



to juz ogarniete , glowica zwalana..


filtry wszystkie mam nowe , wszystkie wezyki od podcisnienia takze... jakies tam zaworki mi tez sprawdzali i niby wszystko git,

jade 1,5 tys obr , 2 tys obr , 2,5 tys obr , 3 tys obr i buuu buuuu nie ciagnie , puszcze gaz , dodam do polowy i jakos tam sie kula ale nie tak jak powinien...
_________________
DynoSet Remapping Service
Ostatnio zmieniony przez Artur Pią Mar 09, 2012 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dlugi2050
Kierowca kat. B
najczęściej w garażu



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 389
Skąd: Skarszewy
Wysłany: Pią Mar 09, 2012 19:21   

mialem podobnie w innym aucie.ze pomogło nasmarowanie -rozruszanie sztangi przy turbo.(przy tej gryszce-sterowanie)
teraz to wogole jak glowice zwalasz to masz dojscie na stole,
i pomogło troche wd40,
poprostu nie odbijała tak jak miała i przeładowywało układ IC.

jezdziles z kompem w aucie i patrzyles do ilu bije turbo i jak spada jak puszczasz gaz np na 3cim biegu,????
_________________

 
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Mar 09, 2012 19:53   

wlasnie turbina jest git nie ma zadnych przeladowan , testy robilem na postoju , komputer sam zwiekszal obtroty silnika i wszystko wychodzilo ze jest ok....
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
kkam
Maniak Resoraków


Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 24
Skąd: stg
Wysłany: Pią Mar 09, 2012 23:45   

Mistrz ...podaj jakieś namiary na siebie... jestem zainteresowany częściami do a4...
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Mar 10, 2012 10:22   

TEsty dynamiczne zalecane!
 
 
 
Artur
Kierowca Rajdowy
Sensej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 952
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 14:46   

objawem byl wtrysk sterujacy ktory byl padniety i przez niego reszta sie walila, koszt jego to 920zl + 150zl wymiana , tez nie wiem po co dalem pompe i sterownik do regeneracji - koszt 1500zl
_________________
DynoSet Remapping Service
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12