autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Lis 16, 2015 23:55
VW Passat - opinie na temat marki
Autor Wiadomość
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 00:45   VW Passat - opinie na temat marki

skoro mamy temat o Golfie.. pomyślałem sobie ostatnio że można by zapodać temat o VW Passacie vel "pasek"..

siedziałem sobie ostatnio w zastępstwie kolegi "przy ladzie" i w przeciągu całego dnia 60-70% to byli klienci szukający części do Volkswagena.. z tego większa część poszukiwała zamienników do Passata - lidera klasy średniej aut używanych (i najczęściej kradzionych w PL) ;-)

natknąłem się też w sieci na takie coś.... - polecam lekturkę ;-)
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 14:37   

Ciotka posiada B5, marudzi coś o zawiasie i drogiej wymianie rozrządu, ale pozatym ma bardzo obszerne wnętrze i dobrze trzyma cene (przez co niestety jest popularny wsród amatorów cudzej własności), jak dla mnie autko na 4, ale osobiście nie posiadałem takowego, więc moja opinia taka w kit
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Czw Kwi 15, 2010 14:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 16:43   

co do zawieszenia w B5 - hmm (to samo dotyczy A4 i A6) można kupić w bardzo RÓŻNYCH cenach...
począwszy od 500zł (8 wahaczy na przód, 2 łączników stabilizatora, 2 końcówki drążków kierowniczych) - po 1800 zł za taki sam zestaw ale... Lemfordera...

Te tańsze starczą zapewne na 30-40 tyś km może więcej.. Lemforder to jakieś 120-160 tyś km bez problemu (nie licząc jakiś drobnych wymian po drodze)

co do rozrządów - fakt jest sporo wersji rolek, napinaczy w wersjach TDI.. ale tragedii chyba jeszcze nie ma - inne marki potrzebują czasem większego budżetu na rozrząd..


nie zmienia to jednak postaci - że Passat to stosunkowo przeciętne auto z tendencją do trochę lepiej niż przeciętna, z uwagi na ogólne wyeksploatowanie egzemplarzy i ceny powyżej rynkowych rywali.. no ale to w końcu VW.. ;-)
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

Ostatnio zmieniony przez conpress Czw Kwi 15, 2010 16:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 18:59   

http://vwszrot.pl/ czytałem to już sporo czasu temu i się normalnie przeraziłem.
Kolesie od VWejów mówią, że najlepszy Passat to tzw. "Uśmiech" czyli B4.
Miałem okazję takowym jeździć na full opcji, skóra, podgrzewane fotele, climatronic (szyber też był) i te sprawy. Autko było w automacie, z 1.9 TDi (90KM) pod maską.
Powiem tak, ten egzemplarz, którym ja jeździłem był bardzo wygodny. Samochód na dłuższą trasę jak znalazł. Bo i w korkach się nie trzeba wkurzać, że co chwile 1 bieg i do luzu, jak zimno w dupe to też ok, bo podgrzewane fotele są, jak za ciepło to se klime włączasz, no i 1.9 TDi 90 KM - z tego co się orientuję jeden z najoszczędniejszych Dieslów w takim przedziale cenowym jak Passat B4. A aż takich tragicznych osiągów to też nie ma. Ogólnie oceniam całkiem dobrze to auto, mimo, że to Niemiec i VW.
Ostatnio zmieniony przez Karol Czw Kwi 15, 2010 19:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wald30
Maniak Resoraków



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 96
Skąd: GST GTC
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 20:33   

Lincoln napisał/a:
i drogiej wymianie rozrządu,
No ja za wymianę płaciłem ponad 1 tys/ . Ale zadowolony jestem właśnie z zawieszenia mimo zrobienia ponad 30 tys nic nie puka nic nie stuka. Komfort jazdy niby fajny .tylko ze jakoś wygodniej jeździ mi się samochodem dostawczym w pracy. Jakoś pewniej się w nim czuje.

Ortografia !
_________________

Ostatnio zmieniony przez Karol Czw Kwi 15, 2010 22:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 01:17   

o 2,0 TDI to już faktycznie legendy można czytać w necie :D

Natomiast B4 albo B3 (nie wiem dokładnie jaki to model) jeździłem z silnikiem 1,6 TDI (dlaczego TDI tego nie wiem ale tak pisało) zresztą do dzisiaj mój kuzyn ma takowe właśnie auto i pomimo braku w nim wielu części auto nadaj odpala i jeździ
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 01:47   

W B3 chyba nie było 1.6 TDi, w sumie ja od VW nie jestem, ale o 1.6 TDi w samochodach z czasu B3 lub B4 nie słyszałem.

W Passacie B2 tzw. sczupaku o ile dobrze kojarzę był 1.6 D oraz 1.6 TD.

http://www.furious.pl/robocze/auta/passat-b2.jpg
Ostatnio zmieniony przez Karol Sob Kwi 17, 2010 01:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
fullas
Kierowca kat. B
Kierowiec rajdowy



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 243
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 01:54   

Krzysztof napisał/a:
pomimo braku w nim wielu części auto nadal odpala i jeździ


Przednie koła wystarczą... :lol:

Dużo pasków B4 i B4 FL jeździ po Starogardzie. Wdzięczne auta
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 14:28   

fullas napisał/a:
Dużo pasków B4 i B4 FL jeździ po Starogardzie. Wdzięczne auta



Chyba B5 i B5 FL. Ja o B4 FL jeszcze nie słyszałem :wink:

 
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:04   

Hmm kuzyński ma paska b5 super autko, dynamiczne fajnie się prowadzi , ale ma w benzynce i mu dużo pali ;) Hmm i auto bardzo chodliwe na części..
Był czas co pasków była masa na ulicy.
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 16:03   

cimar napisał/a:
Był czas co pasków była masa na ulicy.


Bo jeszcze nie miały zawieszenia do wymiany :D
 
 
 
fullas
Kierowca kat. B
Kierowiec rajdowy



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 243
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 21:48   

Ptfu o B3 i B4 mi chodziło. Trochę tego jeździ
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14808
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 23:37   

też się zdziwiłem odnośnie tego silnika 1,6 TDI
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Pon Lut 06, 2012 18:52   

Ja kiedyś miałem Passata B5 i powiem wam, że ogólnie dobrze mi się nim jeździło, mało palił był stosunkowo ładnie wykonany do tych aut które miałem przed nim. Przeszło mini lifting u mnie tj. lampy (przód, tył) koła. Wyglądał o niebo lepiej niż oryginał.

Ale ... ciągle coś ... :P a Części za tanie nie były ... najbardziej rozwalił mnie kawałek gumy zbrojonej do turbiny. Wymiar może z 5 cm długości, a fi ok. 60 ... cena ? 90zł !! F**k... Plastiki do podtrzymywania szyb też nie za tanie.

Padł mi przepływomierz i sprężarka od klimy w jednym czasie, kułko od alternatora mi wpierdzieliło się w wiatrak i połamało go, wymiana rozrządu to koszt około 600zł

Nawet raz musiałem wracać z Gdańska na lawecie..

Ale na zawieszenie nie mogłem narzekać, pomimo 17 calowych felg.

Gdybym teraz miał wybierać, to nie kupił bym passata. Ogólnie nad marką VW bym się grubo zastanawiał. Przemówił by do mnie tylko i wyłącznie Golf R32 :lol:
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Pon Lut 06, 2012 18:54   

kułko ----> KÓŁKO !!! :oops: :oops: :oops: (brak tu edycji)
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14