autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech przelotowy - co to daje i gdzie można zrobić
Autor Wiadomość
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 11:31   

4-7k to jak dasz do jakiejś specjalistycznej firmy która wraz ze zastępem inżynierów wyliczy co do milimetra jak powinno być to zrobione i wykalibrowane. Jak chcesz nierdzewkę to zły Tomek namierzył bardzo tanio i stalowe też.Osobiście jestem za stalowymi bo do spawania nierdzewki musisz mieć szpeca z migomatem i argonem a w stg chyba nikt tego nie ogarnie jeśli chodzi o wydech.Ze stalowej rurki każdy Ci to ogarnie i po taniości.Znam jednego kolesia który ogarnia wydechy za bardzo tanią kasę i każdą Honde u niego uzbrajam w przelotówkę :D
_________________

 
 
marasss2
Kierowca Skutera


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 525
Skąd: STAROGARD GD
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 20:17   

Faktycznie taka kasa na wydech może iść ale raczej w wolnossącym silniku gdzie jest naprawdę dużo liczenia itd. do silnika turbo wydech np. w compotach kosztuje ok 2- 2,5 tyś i to z rasowym dzwiękiem a nie buczeniem dodatkowo proponuje najpierw przeprowadzić modyfikację wydechu jak i intercoolera czy coś grubszego jeżeli jest w planach a na końcu dopiero robić program który uwzględni wszystkie przeprowadzone mody
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 00:46   

wracamy do tematu, podobno w Brusach jest koleś co ogarnia temat za nie dużą kasę, a ja teraz jestem zdecydowany w tym aucie robić przelot,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 01:38   

Jestem ciekawy jaki to byłby koszt zrobienia przelotu, chociażby w E36 czy innych autach, czy nie lepiej samemu to zdłubać.
_________________

 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Paź 14, 2011 18:01   

podłączę się pod temat przeróbki wydechu.
W wolnymssaku zwiększenie średnicy rury od miejsca montowania kata do tyłu o kilka mm wogóle coś da?plus wywalenie kata?
pytam z ciekawości bo niedługo zakładam do siebie i zastanawiam się czy wywalać katalizator :roll:
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Paź 16, 2011 01:09   

Katalizator wycięty i rury od GTI'ka zamontowane plus środkowy i końcowy tłumik, zobaczymy czy w końcu ze spalaniem zejdę, bo nie wiem czy kat nie przyduszał rolki za mocno i przez to więcej żarła elpidżi. :roll:
 
 
OSKA
Szybki i wściekły



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 6613
Skąd: Kłodawa
Wysłany: Nie Paź 16, 2011 03:00   

jak dla mnie KOSA dobrze Twoje autko chodzi.
_________________
Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...

Work Hard!
Dream Big!
 
 
 
KOSA
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 1706
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Paź 16, 2011 15:12   

OSKA napisał/a:
jak dla mnie KOSA dobrze Twoje autko chodzi.

nie wiem do końca czy zapłonu na lampie nie ustawić bo mam na "czuja", chociaż pracuje równo, ale spalanie było kiedyś mniejsze, zawory powinienem już wyregulować, tylko weź dostań blaszki do ich regulacji.... :mad:
 
 
badred
Kierowca Skutera
v2000 kiedys bylo :(


Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 477
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Paź 16, 2011 18:26   

ja sie trochu wypowiem w tym starym temacie jesli vhodzi oczywiscie o n/a
2,5V6 w opelu sama wymiana walkow daje ok 7-9 km wiec powinienem miec zamiast 170 jakies powiedzmy 180km miej wiecej zrobilem wydech zaczynajac od miejsca kata czyli pozbylem sie go jakies 0,5 m dalej dalem tlumik przelotowy potem kawal rury jedno kolano i znow tlumik przelotowy wszystko na 2,5 cala efekt widzieliscie 193 kuca ale teraz powiem o wadach wyszlo troszke za luzno i przez to auto dostaje kopa dopiero od 3tys obr i troszke czuc ze dol jest za slaby ale za to gora rewelacja jak przyciasnie troche wydech poprawie dol ale za to strace troszku mocy max i tak to mniej wiecej wyglada u mnie
_________________
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12