Jak najlepiej ruszyć benzyną w wyscigu równoległym |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Kwi 21, 2010 10:44 Jak najlepiej ruszyć benzyną w wyscigu równoległym
|
|
|
Po wczorajszym wyjeździe stwierdzam że tak długo nie jeździłem benzynowymi samochodami w manuału że nie potrafię ruszyć, próby wykonywałem różne z 3000 obr. 3500 oraz z 5000, najlepiej poszła mi ostatnia ustawka z Bushido ale nie pamiętam w końcu co robiłem
I teraz pytanie jak ruszyć szybko co można popsuć strzelając ze sprzęgła jak się ma zakładam około 200 km,
A może inne rady co do ruszania |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Śro Kwi 21, 2010 10:49
|
|
|
Trzymasz auto na 2-3k rpm i potem prawy pedał w podłogę i jak koła się zaczną ślizgać to odpuszczasz minimalnie a jak kleją to but i tyle
Nie ma schematu na to bo wszystko zależy od opon,tego czy jest mokra nawierzchnia,czy mamy rozgrzane opony i czy olej jest cieplutki bo na zimnym to zamuła i niszczenie silnika.
Dopiero wczuwam się w to auto więc jeszcze go nie ogarniam w pełni ale taki jest mój standard w H |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Kwi 21, 2010 10:52
|
|
|
no u mnie nie mieliło nawet kołami obroty szły w dół i tyle, jak z 3500 to masakra
ale za drugim razem chyba miałem z 5000 tyś |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Śro Kwi 21, 2010 11:00
|
|
|
Powiem Ci szczerze że moja Prelude to dupowóz który ma silnik na jednym wałku,rzędowy układ 4 cylindrów,waży 1250kg,ma około 140-145km a silnik pochodzi z Accorda czyli limuzyny która miała być ekonomiczna a nie szybka.Porównując nasze parametry to na każdym biegu powinieneś mi odskakiwać na 2-3 długości a na końcu powinienem ledwo Cię widzieć a praktycznie początek był mój a potem to już kwestia Twojej dmuchawki dawała Ci przewagę na wyższych prędkościach.Spodziewałem się masakry a okazało się że pierwszy przejazd to mój kill Czuję że CRX kolegi Granata by jechał z Tobą równo albo nawet i szybciej Poza tym dzięki za super zabawę |
_________________
|
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Śro Kwi 21, 2010 16:04
|
|
|
krzysztofie wtedy za drugim razem jak jechałem z tobą to obroty miałes równo na 4 tys |
_________________
|
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Śro Kwi 21, 2010 23:58
|
|
|
Przy podobnych parametrach silnika startowałem z 2tys obr, a i tak nie potrafiłem uniknąć zerwania przyczepności:( opony 215mm- nowe 17 cali/225 to samo (good YEAR), obniżałem ciśnienie do 1.8 bar, minimalnie lepiej, ale naprawde cieżko! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 00:06
|
|
|
a ja nie zerwałem przyczepności i to jest dla mnie problemem, za malo mocy użyłem do zadania |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 14:22
|
|
|
i już trochę zaczynam kumać, poprzednią Alfa nie mogłem gazu w podłogę wcisnąć bo moment był za duży, dzisiaj sobie próbowałem co ja tak na prawdę robię, i faktycznie ustawiam się puszczam sprzęgło i odpuszczam gaz a gaz ma iść w podłogę od początku
jak naprawimy getecha i wymienię oleje paski i filtry to kolejne pomiary się zrobi |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 14:51
|
|
|
Przy ściganiu raczej powinno się dodawać gazu a nie odejmować
Diesel ma duży moment i faktycznie trzeba z nim uważać na pierwszych dwóch biegach ale potem to przyjaciel
Też jeźdżę na zmienę dieslem i benzyną ale to kwestia minuty by sie przestawić |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 15:12
|
|
|
nie do końca dieslel & benzyna nie mówię tu o przesiadce z Peugeota na Yarisa bo u faktycznie nie ma znaczenia nic,
Ale jak startowałem moja Alfa 2,4 to musiałem czasami odejmować gazu bo ona rwała tak że sie tylko koła ślizgały bardzo ciężko było ruszyć zresztą sam pamiętasz jak było na str
Ale byśmy się dobrze zrozumieli nie odpuszczałem gazu w sensie do zera tylko troszeczkę by przeczepić koła i potem ogień, a w benzynie jest inaczej |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 15:20
|
|
|
W benzynie jest tak samo, przecież też traci się przyczepność i nie można od 1 biegu z butem w podłodze jechać bo by było dużo dymu i by stał w miejscu tak jak geje spod tropiki swoimi wiejskimi zwyczajami paląc gumacze by dupy się cieszyły |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 15:51
|
|
|
no cóż, nie skumamy sie przez forum ale wiem juz o co chodzi |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 15:56
|
|
|
Trzeba ćwiczyć i tyle |
_________________
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 16:06
|
|
|
Bushido napisał/a: | Trzeba ćwiczyć i tyle |
4 tyś turbo musi dmuchać pół sprzęgło szarpniecie i but w podłogę tylko poćwiczyć dieslem jak jest mocny i ma duży moment zaufaj mi że jest inaczej ten początek |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Sob Kwi 24, 2010 00:30
|
|
|
najlepiej ruszyć z jedynki |
|
|
|
|
|