autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Tych Auto nie kupuj rdzewieją na potęgę
Autor Wiadomość
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Gru 22, 2013 12:00   Tych Auto nie kupuj rdzewieją na potęgę

http://www.autokrata.pl/g...ie-kupuj_s18640

Kolejny jakiś tam artykuł ale nie wiem czy dobrze opisany, jakoś mercedes mi się nie kojarzy z rdzą


A te asrty mają już tyle lat, że prawo do redzewienia chyba jest natoralną koleją rzeczy



Alfa Romeo jedno co jej trzeba oddać, to że nie rdzewieje :D jak rdzewieje to znaczy, że po dzwonie
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Nie Gru 22, 2013 13:48   

krzysztofie co do alfy to sie z toba nie zgodze alfy też gnią . kolega ma 2004 r i dziura w podłodze . kolejny ma brere 2008 lub 2009 r i też podłoga już nie zaciekawa . kolejny ma 147 z 2003 i podłoga już też dziurawa .gdzie 156 i 147 na 100% nie były bite . co do brery to nie wiem
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
dex525
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 644
Skąd: mam to wiedzieć
Wysłany: Nie Gru 22, 2013 15:47   

Mój kuzyn ma takiego mercedesa i rdzewieje z każdej strony :D
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3313
Skąd: Osiek
Wysłany: Nie Gru 22, 2013 23:24   

Ten Merc bankowo rdzewieje (często czujesz się jak Flinstone), Alfa jakoś nie zauwazyłem, a Astra to już w ogóle w II gen praktycznie nie wystepuje rdza. Problemy ma Mazda 6 i Mondeo z tego okresu jak wymienione przez Krzysztofa auta.
 
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 01:26   

Faktycznie ta lista jakoś nie do końca sprawdza się z rzeczywistością.

1. Swift - stare gniły dosyć mocno, te nowe - ja osobiście nie widziałem ani jednego z ogniskami korozji

2. E46 ? Tutaj podobnie jak w przypadku Swifta, E30, E36 gniło, ale zgnitego E46 nie widziałem. Nawet jak jego stan techniczny jaki wizualny wołały o pomstę do nieba.

3. Astra II ? Miałem kupić takie cudo i w sumie zgnite były jedynie egzemplarze produkowane w Polsce. Podobno na rynek niemiecki Astra II wychodziła w ocnyku.
 
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 01:59   

No tak bo Astra produkowana w Polsce była z plasteliny. Skąd takie info. Przecież nie ważne gdzie jest produkcja czegokolwiek. Musi spełniać jakieś normy. Nie sądzę by koncern produkujący auta robił podział jakości w zależności od miejsca produkcji
_________________
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 02:17   

To wszystko to takie lanie wody jak auto od nowego było garażowane itp to zapewne ruda nie pokaże się tak szybko. Auta co stoją na co dzień pod blokiem i tylko leje się w nie i nie szanuje to wiadomo że będą szybciej gniły .
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 15:26   

Huragan napisał/a:
No tak bo Astra produkowana w Polsce była z plasteliny. Skąd takie info. Przecież nie ważne gdzie jest produkcja czegokolwiek. Musi spełniać jakieś normy. Nie sądzę by koncern produkujący auta robił podział jakości w zależności od miejsca produkcji


Nie zgodzę się z Tobą :)

Cytat z forum Astry G:
Cytat:
niemieckie mają pełny od zawsze, polskie wcale. Zależy od miejsca produkcji :)


I kolejny cytat:
Cytat:
Od poczatku do sierpnia 2001 roku byly na obustronnym ocynku w 100% potem zrezygnowano wi ocynku jest tylko na 40% w tych bardziej wrazliwych miejscach auta. Co do gliwickich i warszawskich to sa zdania podzielone ze niby byly i ze niby nie byly ocynkowywane.



Podobnie było z salonowymi Hondami z Polski - były wykonane z zupełnie innej blachy niż np. te na rynek niemiecki czy też francuski. Na Polskę blacha była po prostu kiepskiej jakości, o zabezpieczeniu antykorozyjnym nie wspominając.
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 17:02   

Karol, by wyrażać te opinie musiałbyś trochę poznać cykle produkcyjne i możliwości huty oraz technologi produkcji blach.

Nie sądzę, by ktoś kombinował dla paru euro dopłaty i zamawiał blachę z mniejszym cynkiem, ciekawe kto potem na produkcji by upilnował jaka blacha jest do czego :D


Śmiało można natomiast powiedzieć, że u nas w kraju chyba więcej soli sypią na drogi a może innych środków. Nie wiem jak to wytłumaczyć ale moi znajomi opowiadają zawsze, że przejeżdżając Niemcy autem umytym po 400 km auto nadal czyste, a w Polsce trochę popada i auta już brudne.
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11