Tych Auto nie kupuj rdzewieją na potęgę |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Gru 22, 2013 12:00 Tych Auto nie kupuj rdzewieją na potęgę
|
|
|
http://www.autokrata.pl/g...ie-kupuj_s18640
Kolejny jakiś tam artykuł ale nie wiem czy dobrze opisany, jakoś mercedes mi się nie kojarzy z rdzą
A te asrty mają już tyle lat, że prawo do redzewienia chyba jest natoralną koleją rzeczy
Alfa Romeo jedno co jej trzeba oddać, to że nie rdzewieje jak rdzewieje to znaczy, że po dzwonie
|
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Nie Gru 22, 2013 13:48
|
|
|
krzysztofie co do alfy to sie z toba nie zgodze alfy też gnią . kolega ma 2004 r i dziura w podłodze . kolejny ma brere 2008 lub 2009 r i też podłoga już nie zaciekawa . kolejny ma 147 z 2003 i podłoga już też dziurawa .gdzie 156 i 147 na 100% nie były bite . co do brery to nie wiem |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
dex525
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 644 Skąd: mam to wiedzieć
|
Wysłany: Nie Gru 22, 2013 15:47
|
|
|
Mój kuzyn ma takiego mercedesa i rdzewieje z każdej strony |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3313 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Nie Gru 22, 2013 23:24
|
|
|
Ten Merc bankowo rdzewieje (często czujesz się jak Flinstone), Alfa jakoś nie zauwazyłem, a Astra to już w ogóle w II gen praktycznie nie wystepuje rdza. Problemy ma Mazda 6 i Mondeo z tego okresu jak wymienione przez Krzysztofa auta. |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 01:26
|
|
|
Faktycznie ta lista jakoś nie do końca sprawdza się z rzeczywistością.
1. Swift - stare gniły dosyć mocno, te nowe - ja osobiście nie widziałem ani jednego z ogniskami korozji
2. E46 ? Tutaj podobnie jak w przypadku Swifta, E30, E36 gniło, ale zgnitego E46 nie widziałem. Nawet jak jego stan techniczny jaki wizualny wołały o pomstę do nieba.
3. Astra II ? Miałem kupić takie cudo i w sumie zgnite były jedynie egzemplarze produkowane w Polsce. Podobno na rynek niemiecki Astra II wychodziła w ocnyku. |
|
|
|
|
Huragan
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 1453 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 01:59
|
|
|
No tak bo Astra produkowana w Polsce była z plasteliny. Skąd takie info. Przecież nie ważne gdzie jest produkcja czegokolwiek. Musi spełniać jakieś normy. Nie sądzę by koncern produkujący auta robił podział jakości w zależności od miejsca produkcji |
_________________ ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA 504-074-873
huragan.sierrafan.pl
NAPEŁNIANIE KLIMATYZACJI (czyszczenie ukladu,wymiana oleju w układzie) 120PLN
|
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 02:17
|
|
|
To wszystko to takie lanie wody jak auto od nowego było garażowane itp to zapewne ruda nie pokaże się tak szybko. Auta co stoją na co dzień pod blokiem i tylko leje się w nie i nie szanuje to wiadomo że będą szybciej gniły . |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 15:26
|
|
|
Huragan napisał/a: | No tak bo Astra produkowana w Polsce była z plasteliny. Skąd takie info. Przecież nie ważne gdzie jest produkcja czegokolwiek. Musi spełniać jakieś normy. Nie sądzę by koncern produkujący auta robił podział jakości w zależności od miejsca produkcji |
Nie zgodzę się z Tobą
Cytat z forum Astry G: Cytat: | niemieckie mają pełny od zawsze, polskie wcale. Zależy od miejsca produkcji
|
I kolejny cytat: Cytat: | Od poczatku do sierpnia 2001 roku byly na obustronnym ocynku w 100% potem zrezygnowano wi ocynku jest tylko na 40% w tych bardziej wrazliwych miejscach auta. Co do gliwickich i warszawskich to sa zdania podzielone ze niby byly i ze niby nie byly ocynkowywane. |
Podobnie było z salonowymi Hondami z Polski - były wykonane z zupełnie innej blachy niż np. te na rynek niemiecki czy też francuski. Na Polskę blacha była po prostu kiepskiej jakości, o zabezpieczeniu antykorozyjnym nie wspominając. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Gru 23, 2013 17:02
|
|
|
Karol, by wyrażać te opinie musiałbyś trochę poznać cykle produkcyjne i możliwości huty oraz technologi produkcji blach.
Nie sądzę, by ktoś kombinował dla paru euro dopłaty i zamawiał blachę z mniejszym cynkiem, ciekawe kto potem na produkcji by upilnował jaka blacha jest do czego
Śmiało można natomiast powiedzieć, że u nas w kraju chyba więcej soli sypią na drogi a może innych środków. Nie wiem jak to wytłumaczyć ale moi znajomi opowiadają zawsze, że przejeżdżając Niemcy autem umytym po 400 km auto nadal czyste, a w Polsce trochę popada i auta już brudne. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
|