autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
Pon Lis 16, 2015 23:55
Mitsubishi GalantVI-luźne gadka na temat konrektnego modelu

Warto kupić Galanta?
Tak
61%
 61%  [ 8 ]
Nie
38%
 38%  [ 5 ]
Głosowań: 13
Wszystkich Głosów: 13

Autor Wiadomość
Halk
Kierowca Rajdowy
Stig z Włoch



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 709
Skąd: okolice Czeczewa
Wysłany: Pią Mar 21, 2014 19:12   Mitsubishi GalantVI-luźne gadka na temat konrektnego modelu

Tak więc zaczynam myśleć co raz poważniej na temat tego konkretnego modelu spod "Trzech Diamentów" :

- wiem że model 2.4 GDI odpada ze względu na to że nie można założyć gazu IV gen. ( z tego co pamiętam jedyną opcją jest montaż instalacji gazowej z ciekłym gazem)
- jedyną opcją do zagazowania by było 2.5 V6

Pytania do Was:

- dostępność gratów eskploatacyjnych
- cena/ jakość
- diesel/ benz? ( z diesla jest 2.0 TD)

Generalnie auto ma wg mnie za....isty wygląd, sylwetkę. Są bardzo ciekawe wersje ( Nardo Torino lub VR4T czy jakoś tak) Czy warto w to iść? Generalnie kłaniałbym się na wersję 2.5 V6
_________________
"Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła."
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Pią Mar 21, 2014 20:10   

Bierz 2.5 v6 i sie nie zastanawiaj tanie części silnik pracuje bardzo kulturalnie no i najważniejsze że japończyk :) . Silnik jest podobny do mojego poza ilością wałków (SOHC)
ale też po 4 zawory na gar i tłoki niemal że identyczne . Natomiast instalacja prawie taka sama (umnie pod maską znajda się elektrozaworki z logo mitsubishi

Nawet dzwięk wydechu identyczny https://www.youtube.com/watch?v=jh9BG9Cei2Y

. Wersja vr4 posiada napęd na 4 koła i ten motor v6 tylko że z dwoma wałkami na głowice i turbinami (300km) to już pocisk ...
Ostatnio zmieniony przez Tomix Pią Mar 21, 2014 20:16, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Patrycja
Maniak Resoraków
...



Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 25
Skąd: Lipinki Królewskie
Wysłany: Pią Mar 21, 2014 20:39   

Tylko nie kombi! :D
_________________
`Być może w tej chwili jakiś duch tańczy agresywnie breakdance za Twoimi plecami, a Ty nigdy się o tym nie dowiesz .
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Mar 21, 2014 22:06   

Patrycja napisał/a:
Tylko nie kombi! :D


chcesz zmienic auto i to musi buc sedan a nie mozesz jakiegos coupe zakupic. mlody jestes be dzieci to po co ci cztery drzwi
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Jankes
Mistrz Kierownicy
Papież



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2622
Skąd: Rywałd
Wysłany: Pią Mar 21, 2014 22:42   

Fajnie to wyglada :)
_________________


Go Hard or Go Home... tutaj nikt
nie jara się springami Eibacha -40 i
oponą 205/45, tutaj tnie sie
kolektory na części i składa na
nowo żeby urwać jeszcze pół
centa...
 
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Mar 21, 2014 23:41   

Patrycja napisał/a:
Tylko nie kombi! :D


Kombi, żeby się wózek zmieścił :D :D :D
 
 
 
Halk
Kierowca Rajdowy
Stig z Włoch



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 709
Skąd: okolice Czeczewa
Wysłany: Pią Mar 21, 2014 23:50   

Ale wtedy tylko VR4 :)
_________________
"Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła."
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Mar 21, 2014 23:57   

Halk napisał/a:
Ale wtedy tylko VR4 :)


No jo :D

Co do Galanta to nawet z 2,5 V6 to za szybkie nie będzie. Niestety masa robi swoje. Widziałeś jak to wygląda w środku ? I trzecia sprawa - koszty utrzymania rzekomo nie są niskie. Aczkolwiek jeżeli będziesz poważnie zainteresowany tym modelem zawsze możesz zadzwonić i sprawdzimy co ile kosztuje...

Kupuj Hądem a nie tam jakieś Galanty :D haha
 
 
 
Patrycja
Maniak Resoraków
...



Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 25
Skąd: Lipinki Królewskie
Wysłany: Pią Mar 21, 2014 23:58   

Karol, zabawne :razz:
_________________
`Być może w tej chwili jakiś duch tańczy agresywnie breakdance za Twoimi plecami, a Ty nigdy się o tym nie dowiesz .
 
 
conpress
moderator



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2771
Skąd: z bliska
Wysłany: Sob Mar 22, 2014 04:41   

swego czasu prawie takową kupiłem (ale wybrałem wtedy E36 w touringu).. ale do rzeczy.. znajomek zajeździł chyba z 3 sztuki tego modelu, sam każdym z nich jeździłem.. sam miałem 3 modele innnego mitsu.. auto poza fajnym wyglądem (kombi w tej budzie wygląda naprawdę nieźle) ma kilka mankamentów..

- słabe łożyska w skrzyni biegów!
- korozja tylnych rantów nadkoli, połączeń śrubowych, przewodów hamulcowych, paliwowych
- dosyć drogi w naprawach zawias (pytanie do czego tu się odnieść ?) drogie amory, sprężyny, wahacze przód
- mitsubishi - jedne z najdroższych części jeśli chodzi o japońce.. tylko lexus bywa zawsze droższy
- w modelach bodajże sprzed 2000 roku są SPOWALNIACZE a nie hamulce!!

silniki:

- silnik 2.0 136 nie jedzie, ale rozsądnie pali
- silnik 2.4 GDI - odpuszczamy, bo ani on oszczędny, ani nie jedzie
- silnik 2.5 najlepszy wybór.. auto może mało nie pali ale jakoś się kula..
- silnik 2.5 TT - opcja fajna..280 PS ceny od 3k. funtów i kiera zawsze była po prawej, inna nazwa auta.. całkowicie inny napęd, super skrzynia automatyczna..
- diesel - porażka.. klekot konstrukcyjnie w latach 80tych ub. wieku.. idealny konkurent vectry A 1.7 TD, primery 2.0D czy passata 1.9 D (nie mylić z TD czy TDI)
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..

 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Mar 22, 2014 10:53   

a ja jeszcze raz zapytam, to musi być sedan cztery drzwi, itp.

nie lepiej coś lekkiego i mocnego. Na pewno będzie szybciej i mniej będzie paliło,
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Halk
Kierowca Rajdowy
Stig z Włoch



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 709
Skąd: okolice Czeczewa
Wysłany: Sob Mar 22, 2014 11:57   

Na razie pytam tylko o ten Krzysiu, jak sie znajdzie cos.innego nie pogardze :)
_________________
"Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła."
 
 
dex525
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 644
Skąd: mam to wiedzieć
Wysłany: Sob Mar 22, 2014 12:32   

Sam swojego czasu rozglądałem sie za Galantem :) Pięknie wygląda, V6 Melodyjnie brzmi :mrgreen:
Jak każde auto ma słabe punkty, ale problemów z częściami nie ma
 
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Sob Mar 22, 2014 17:27   

moim zdaniem auto mimo lat nadal może zaciekawić bryłą ale co do silnika zależy o co chodzi: ekonomia czy sport? Bo wygląd masz od ręki tylko co z tym dalej robić...
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy
OPEL



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 2348
Skąd: okolice Gtc
Wysłany: Nie Mar 23, 2014 11:15   

nie wiem galant fajna bryka z wygladu osiągi ze tak powiem dupy nie urywają . paskudne wnetrze jak dla mnie . (wgl japonczyki mi wnetrzem nie podchodzą)dość mocno koroduje tył tego auta i przednie błotniki przy zderzaku .
_________________
kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15