Jak przypalić laka / spalić gumę |
Autor |
Wiadomość |
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Nie Sty 18, 2015 17:21 Jak przypalić laka / spalić gumę
|
|
|
Link do filmiku "How to BURNOUT like like a b****s m**********r"
https://www.youtube.com/watch?v=kn076a6bKAM
ale niech to nie będzie całość tego tematu bo wiem, że każdy z nas ma swój ulubiony styl. Jedni wolą tylko przypalić laka przy ruszaniu inni kończą spalając całą gumę. Podzielcie się tym tutaj no i oczywiście jak do tego dojść
razem możemy zrobić swój unikalny poradnik z podziałem na rodzaje trudności. np początkujący, zaawansowany, pro i pier@#%&$y sku#&$@n
|
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Nie Sty 18, 2015 22:31
|
|
|
bezsensowne psucie auta
najgorsze jest jak druty niszcza nadkola |
_________________
|
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Pon Sty 19, 2015 16:15
|
|
|
ja uwielbiam palić kapcia nalepiej efektowny obrót na recznym 180* dwója i but pod koniec obrotu masa dymu i te sprawy. lecz czeste awarie skrzyn biegów powoli mnie oduczają od tego typu zabaw . |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
rusek13
Kierowca Rajdowy ZIOMAL NIEGODZIWIEC
Dołączył: 01 Sie 2012 Posty: 702 Skąd: Ty mieszkasz?
|
Wysłany: Pon Sty 19, 2015 16:59
|
|
|
Dobry temat, mi powoli siadają poduszki skrzyni od nadmiernego entuzjazmu ze sprzęgłem W robocie powiadają że jestem wariat |
_________________ LIFE WILL KILL YOU! |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Wto Sty 20, 2015 01:14
|
|
|
czyli tak ... ja pale laka tylko na lotnisku by opony nagrzać a robię to tak - zatrzymuje auto , wrzucam pierwszy bieg ,obroty na mniej więcej 4 tyś puszczam sprzęgło i dodaje nieco gazu |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Wto Sty 20, 2015 11:55
|
|
|
hmm podstawowy tryb to prawa noga na gazie lewa na sprzegle , dodajemy gazu puszczamy sprzegło i jednocześnie wciskamy hebel
nieco bardziej zaawansowany tryb to prawa noga piętą na hamulcu a palcami dodajemy gazu , lewa na sprzegle wbijamy jedynke potem dwójke (trójkie to nie wiem bo mój furacz już nie ma siły na 3 ) |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Wto Sty 20, 2015 12:44
|
|
|
najlepiej pala sie stare opony zimowe. letnie daja malo dymu bo sa twarde.
najlepiej zakladac oryginalne opony, a nie nalewki bo bieznik odpada zamiast sie spalic
dobrym pomyslem jest zalozenie opon odwrotnie, to tez daje wiecej dymu
im wyzszy bieg tym wiecej dymu, ale to chyba logiczne
trzeba uwazac zeby nie spalic sprzegla, jezeli predkosc na liczniku rosnie to ok, jezeli stoi w miejscu a silnik wyje tzn ze tarcza sie zlizga i mamy przeje*ane
W 2013 na majowce z BMW udalo mi sie zdobyc 2. miejsce w kategorii street. Upalalem moja E30 2.5. Puchar do dzisiaj stoi za szyba zalatwilem wtedy sobie 30letnie opony, ktore jak widac ladnie dawaly rade.
http://www.youtube.com/watch?v=cqTOEYBnJqs
onboard https://www.youtube.com/watch?v=8whozAn-LgI
w 2014 niestety nie dostalem sie do finalu, mimo ze zmasakrowalem caly tyl auta. Po prostu nie dawalo rade na 3 i bylo za malo dymu.
https://www.youtube.com/watch?v=qYKVYSE-ITw
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Bartek Wto Sty 20, 2015 12:58, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
|