Przesunięty przez: Krzysztof Pon Lis 16, 2015 23:55 |
Autko do podłubania |
Autor |
Wiadomość |
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 00:04 Autko do podłubania
|
|
|
Marzy mi się nabyć chrupka , porzucić pod wiatą i czasami zetrzeć centymetrową warstwę kurzu przelewając w niego życie
Zapraszam do dyskusji , może padnie jakiś ciekawy pomysł.
Auto przede wszystkim o niskiej masie! |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 10:47
|
|
|
bmw e36 compakt niska masa , prosty w budowie i nie najgorszy w utrzymaniu
e |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 11:35
|
|
|
Jak lubisz dłubać to nissan 200sx |
|
|
|
|
SgtR
Kierowca kat. A Treser Łosi
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 171 Skąd: Kokoszkowy
|
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 15:52
|
|
|
SgtR napisał/a: | Polecałbym stare Audi 80 (C2) szybko zyskują na wartości |
Nigdy nie było 80 C2 było 80 B2
podejrzewam że artiemu chodzi głownie o 4 buta chyba ,że rwd bo inwalida to nie zabawka
Arti zbieraj kapuste kupuj b2 quattro ewentualnie sprawdzone b3 quattro i v8 do budy |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 17:24
|
|
|
to dobry pomysł
SgtR napisał/a: | Polecałbym stare Audi 80 (C2) szybko zyskują na wartości |
on jedno Audi już ma, to lepiej coś innego po co się uzależniać od jednej marki,
marasss2 napisał/a: | podejrzewam że artiemu chodzi głownie o 4 buta chyba ,że rwd bo inwalida to nie zabawka
Arti zbieraj kapuste kupuj b2 quattro ewentualnie sprawdzone b3 quattro i v8 do budy |
no i ponownie wejdziemy w dyskusję o wyższości AWD nad RWD czy też FWD
Bo marasss2, kilku ludzi z tego forum już pokazało jak jeździ FWD i RWD a Ci co tak się zachwycają AWD jakoś nigdy nic nie pokazali z tego też powodu mam praktykę pokazującą jedno i teorię, której nikt tu nie udowodnił |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
SgtR
Kierowca kat. A Treser Łosi
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 171 Skąd: Kokoszkowy
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 19:37
|
|
|
W takiej kwesti kupuj mega lekkie FWD (stary japończyk, Peugot 106) albo RWD nic innego! |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 20:01
|
|
|
Hmm...przyznam , nie złe pomysły. Może napiszę konkretnie do czego by miało auto służyć , bo chyba od tego trzeba zacząć Głównym celem jest stworzenie czegoś , czym można by pojeździć na torze , a nawet stanąć na kresce. Klasyka po prostu szkoda by było. Myślałem o b2 ale moim faworytem jest b3 , b4 może też chociaż inny przedział cenowy się zaczyna.
Nie mam doświadczenia w różnego typu zawodach , ale opcjonalnie zdecydowany jestem na:
-karoseria o niedużej masie
-napęd 4x4 starszej generacji , prawda taka że trzeba mieć czym go ruszyć
-manualna skrzynka..wiadomo
-silnik hmm... docelowo v8 , z racji finansowej początkowo wolnossący , to już by było coś. Na myśl mi przychodzi 4.2 znowu z audi , nie jest drogi i części dostępne.
Co do karoserii to dopuszczam prawie wszelakie marki , silnik może być z przodu lub z tyłu ale idzie wzdłużnie. Na pewno zostanę przy 4x4 +v8 , jestem w stanie to wpakować.
Nie mam ciśnienia jeżeli chodzi o czas wykonania projektu , chociaż miło będzie jak chrupek zagości na podwórku ...taka odskocznia , rozumiecie |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
|
|
|
|
Halk
Kierowca Rajdowy Stig z Włoch
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 709 Skąd: okolice Czeczewa
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 21:16
|
|
|
Jak najbardziej- WARTO!
To jest auto do podłubania. Wszystkie Golfy, Bety objechane |
_________________ "Dopóki nie podjąłeś decyzji i jeszcze się wahasz to jednocześnie nie dajesz z siebie 100%. Jesteś tym facetem, który na autostradzie jedzie lewym pasem 50 km/h i nie dość, że sam nie czerpie przyjemności z jazdy, to jeszcze wkurza wszystkich dookoła." |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 22:43
|
|
|
W szoku jestem że tak tanio można kupić samochód , który całkiem nie zle się trzyma
Wyżej propozycje też ciekawe mam na uwadze głównie łatwą dostępność części no i ma to być auto którym nie żal przyładować w bandę
Przyszło mi na myśl jeszcze a4 b5. Wagowo to i tak co by z drobnych karoserii nie ruszył będzie do 1500kg.
Ciekawi mnie jak wygląda starcie ośki z 4x4 na krętym torze ? |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 22:50
|
|
|
Przyznam że aż się chwilę zastanawiałem , z v8 byłoby już ciężko no i części karoserii. |
|
|
|
|
marasss2
Kierowca Skutera
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 525 Skąd: STAROGARD GD
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 23:09
|
|
|
Krzysztof napisał/a: | no i ponownie wejdziemy w dyskusję o wyższości AWD nad RWD czy też FWD
|
Absolutnie nie twierdze, że awd jest najlepsze zależy od chęci i upodobań kupującego a artiego znam dlatego tak napisałem
Arti a4 odpuść strasznie ciężkie jest zwłaszcza jakbyś tam v8 chciał pchać lepiej 1,8t lub 2,7bit ogólnie jak na tor i żeby robić jakieś dobre wyniki to nie audi, patrz asior jak szybko się przesiadł z eski do lancera.
Ten Justy dobry pomysł ale sporo roboty, żeby tam jakiś przyjemniejszy silnik wstawić |
_________________ Jest TURBO
Jest QUATTRO
jest ZABAWA |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Lip 10, 2015 23:26
|
|
|
na tor to kupuj w sumie na początek coś mega taniego by poćwiczyć, bo kupisz auto wypas i będziesz się bał dać czadu.
Ja z moim Fiatem się jak ze szkłem a kolejny właściciel skorzystał i teraz auto lata po torach i to całkiem dobrze.
Więc kupuj najlepiej auto do 25% swojego pierwotnego budżetu, na pewno zdążysz jeszcze w tym sezonie gdzieś pojechać i się pobawić.
Jak kupisz coś do robienia to w tym sezonie nie polatasz może w przyszłym a w przyszłym się okażę, że mocy będzie za mało a umiejętności do potrenowania i wyjdzie co wyjdzie.
Pamiętaj, przeszłość nie istnieje przyszłość też rób coś dzisiaj. |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
|