Szpera E36 |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 636 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Śro Wrz 27, 2017 01:50 Szpera E36
|
|
|
Cześć,
mam dyfer 3.15 z szperą 25% z coupe, mocowanie z 2 stron,
Czy da się w jakikolwiek sensowny sposób zaadoptować ten dyfer do compacta, mocowanego z 1 strony czy nie ma takiej możliwości ?
Opcje które mi się nasuwają:
- zmiana dekla ?
- przekładka środka w pasującą obudowę ?
- sprzedać go i szukać pasującego do E36/E30/Z3 o odpowiednim przełożeniu? |
_________________ Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Śro Wrz 27, 2017 03:01
|
|
|
Pewnie najrozsądniejsze było by sprzedac i szukac odpowiedniego pod e36 |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Wrz 27, 2017 08:34
|
|
|
U mnie w compact tez byly jakies problemy z mocowaniem dyfra kilka fotek tam zostalo a sa te z regeneracji dyfra moze znajdziesz cos dla siebie
Moze ktos ze znawcow sie wypowie. Mojego compacta znali conpress Lincoln i Arti |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Bartek
Mistrz Kierownicy [(00==()()==00)]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2987 Skąd: brac hajs na to
|
Wysłany: Śro Wrz 27, 2017 21:56
|
|
|
Niestety, ale nie podpasujesz.
Ja bym Ci radzil sprzedac za dobry hajs i zaspawac po prostu ten otwarty z compacta.
E36 na tyle ma zupelenie inne zawieszenie niz Compact. Z ciekawostek to compact ma zawias E30 z tylu
Mozliwe jest przelozenie flakow dyfra, ale nie wiem czy w tym przypadku to sie da. |
_________________
|
|
|
|
|
Tomek
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 636 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2017 11:49
|
|
|
Bartek, w kompakcie mam dyfer 4,45 z szpera 25% ale to daje mi vmax 170 km/h
w coupe jest dyfer 3.15 i chcialem go zostawic na zapas gdybym jednak zwiekszył moc i potrzebował dłuższego przelozenia w dyfrze, ale jesli zupelnie nie pasuje to trudno |
_________________ Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo |
|
|
|
|
Tomix
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2012 Posty: 1933 Skąd: Pączewo
|
Wysłany: Pią Wrz 29, 2017 20:43
|
|
|
Taki dyfer "S3.15 z 325" jak w dobrej kondycji warty z 1,5 koła
Taki do compota/e30 nawet nie połowę z tego także wniosek nasuwa się sam na moje . |
|
|
|
|
Tomek
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 636 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Sob Wrz 30, 2017 00:58
|
|
|
hmm, dzieki za odpowiedzi
w takim razie dyfer z coupe leci na olx'a a ja szukam skrzyni 6b z 320d E46 aby troszke zwiekszyc vmax i obnizyc obroty latajac po miescie |
_________________ Nic nie dało ludzkości tylu wynalazków co lenistwo |
|
|
|
|
|