MG ZS180 Trophy Blue No. 2197 |
Autor |
Wiadomość |
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie Lis 13, 2016 19:36 MG ZS180 Trophy Blue No. 2197
|
|
|
Siema
dla wielu nic nowego a na pewno nic ciekawego w tym temacie nie będzie bo ani to nie M ani AMG no i bez Turbo kompresora czy Nitro no niestety ;(
ale z racji iż na Świecie jak i w Polsce oraz na Forum Źle się dziać zaczyna jest może dobry czas na przedstawienie mojego samochodu dla nabicia statystyk fejmu ? ;D
Do rzeczy:
MG ZS 180 - dla wielu zlepek przypadkowych liter i liczb a jednak to samochód ;D
Trophy Blue Limited Edition - robi się ciekawiej.... chyba nie ?
numer 2197 - numer produkcyjny z 10000szt. ( MG to manufaktura i ZS składany był ręcznie przez jakiegoś Brytyjczyka mimo iż kierownice dali po lewej )
177km i 240nm - średnio wiem ale nic na to nie poradzę
2498ccm - pojemność jakaś tam jest dodam że silnik w układzie Vz 6 garami
2001r. - czyli początek produkcji modelu dla ciekawostki dodam że w 2003r. był lift a w 2005r. koniec produkcji
6,9-7,8s do 100km/h - tak podają różne źródła ja nie mierzyłem więc nie wiem
Sedan - wersja nadwozia, dodam że jest jeszcze HB ( jeszcze brzydszy )
1190kg - waga sedana wraz z płynami
sportowe oryginalne zawieszenie
17" lekkie felgi aluminiowe z oponami 205/50
100% seria bez żadnych modyfikacji poza lpg
nie wiem co tu jeszcze napisać co by was zainteresowało może rozpisze się krótko na temat wersji Trophy Blue a więc jest to wersja tzw. topowa ( nie chce tu ujmować M czy AMG ale to własnie coś podobnego w koncernie Rover'a ) wyróżnia ją niebieski kolor który zmienia swój odcień zależnie od panujących warunków pogodowych może być rażąco jasno niebieski do granatowego dodatkowo wyposażony jest w fotele półkubełkowe ze wstawkami w kolorze niebieskim, boczne tapicerki posiadają listwy ozdobne, a zawieszenie jest o 40mm niższe oraz sztywniejsze, dodatkowo posiada lekkie felgi aluminiowe oraz możliwe bogate wyposażenie no i najważniejsze silnik tzw. KV6 czyli V6 o mocy 177km dla ciekawostki dodam że był to najszybszy produkowany MG w tamtych latach lecz nie najmocniejszy gdyż MG ZT posiadał ich 190 jednak masa powodowała że to mniejszy i słabszy brat okazywał się być szybszy ( test z programu TopGear : https://www.youtube.com/watch?v=uUSa0UhbccU ) jako ciekawostkę dodam że jednostka montowana w MG ZS180 jest to ten sam silnik co np. w terenowych Land Roverach
Dla spragnionych wiedzy są oczywiście wersje MG ZS z silnikami 1,8 16v o mocy 116km oraz 2,0td o mocy 120km
ok dosyć pisania pewnie i tak nikt tego nie czytał a ja jak debil się rozpisałem
Fotki zapożyczyłem z albumu OSKI bo twoje zdjęcia wyglądają o niebo lepiej niż te moje z telefonu
a to mój Pies - Pepsi
[/b] |
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Nie Lis 13, 2016 21:11, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
CukS
Kierowca kat. B
Dołączył: 18 Wrz 2016 Posty: 268 Skąd: Nowe Gołębiewko
|
Wysłany: Nie Lis 13, 2016 20:17
|
|
|
Przeczytałem całość Fajne auto na pewno się wyróżnia na drodze |
Ostatnio zmieniony przez CukS Nie Lis 13, 2016 20:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Nie Lis 13, 2016 20:51
|
|
|
wedlug mnie buda troche przypomina honde civic. Kolor piekny.
A tak ogolnie ciekawe auto |
|
|
|
|
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Nie Lis 13, 2016 20:58
|
|
|
opis trochę nie wg. regulaminu ale przez to ciekawiej się czyta
co do auta to według danych jest mega leciutki jak na taką budę z czterema furtkami. Limitowanych edycji coraz więcej na forum. Jak na 2,5 L to nie jest za mocno wysilony silnik planujesz coś w tym temacie podziałać?
dobrze ze w końcu jest przedstawiłeś swoje auto w tym dziale, na żywo go jeszcze nie widziałem ale na forum co rusz gdzieś o nim czytałem |
Ostatnio zmieniony przez lokinios Nie Lis 13, 2016 21:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Lis 13, 2016 21:18
|
|
|
Teos napisał/a: | wedlug mnie buda troche przypomina honde civic. Kolor piekny.
A tak ogolnie ciekawe auto |
buda jest chyba bliźniacza do civica, natomiast silnik z mocą daje już ciekawe osiągi. Na drodze do normalnej jazdy takie osiągi wystarczają. Wyprzedzanie nie stanowi problemu.
Ogólnie kolor auta bardzo ładny, teraz nie wiem czy jego utrzymanie to tylko na zdjęciach czy na żywo też takie było. Kędzior przypomnij |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie Lis 13, 2016 21:43
|
|
|
CukS, no to gitara ;P
Teos, wersja Hb to buda civic tzw. Angielka tutaj jest tylko dupa inna wraz z zawieszeniem
lokinios, patrzac na r6 BMW czy v6 z mondeo st200 to faktycnie moc nie najwyzsza ale niestety nic z tym nie da sie zrobic nikt nie probuje walki robia swapy i tyle
Silnik ten ma kolektor dolotowy ktory posiada tzw. 3 przepustnice lub zmienny dolot roznie to nazywaja, ale dosyc czesto jest to problem tych silnikow stad niechec do ich modzenia , u mnie na szczescie dziala wszystko poprawnie i moge cieszyc sie zmiana dolotu przy 3 i 4tys rpm. Co bardzo przyjemnie mozna odczuwac szybszym wkrecaniem sie silnika na obroty
Krzysztof, utrzymanie w czystosci nie jest trudne ale efekt jak ze zdjec jest tylko mozliwy po dokladnym umyciu i nawoskowaniu |
|
|
|
|
OSKA
Szybki i wściekły
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 6613 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 00:11
|
|
|
Piękne auto , moc tez satysfakcjonujaca , jeździłby :]
A jeśli chodzi o zdjęcia , to spoko |
_________________ Limity takie jak strach są tylko złudzeniem ...
Work Hard!
Dream Big! |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 01:10
|
|
|
Panowie buda to Rover 400 na moje oko, tak samo jak mój Civic MB6, jednak podejrzewam, że zewnątrz, oraz wewnątrz jest podobnie, jednak płyta podłogowa jest pewnie całkiem inna...
|
Ostatnio zmieniony przez Karol Pon Lis 14, 2016 01:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 01:23
|
|
|
Karol, w HB wszystko jest to samo tylko wersja ZS180 ma inne zawieszenie a sedan ma inny caly tyl, wnetrze rozni sie listwami oraz zegarami kierownica galka i fotelami (polifty zas mialy juz swoja deske zrobiona od zera ) co do porownania hondy civic angielki vti do mg zs180 to wedlug danych mg jest szybsze (nie sprawdzalem osobiscie) |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 12:42
|
|
|
Kędzior, u mnie w mondku tez jest zmienna dlugosc kolektora sa dwie przepustnice i i dwie klapy w dolocie ktore otwieraja sie tak jak mowisz ale ja mialem problem bo modol mi od tego padl ale zostal wymieniony juz i dziala jak nalezy. |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 14:42
|
|
|
Teos, tutaj właśnie te moduły są awaryjne dodatkowo lubią luzować się te klapy wtedy auto nie ma mocy i nie czuć tego kopa przy zmianach ustawień klap |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 15:03
|
|
|
Kędzior, a jakbys wstawil od forda? |
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 20:04
|
|
|
Pies? Chyba suczka. |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 20:15
|
|
|
grzeszak napisał/a: | Pies? Chyba suczka. |
teraz pojechałeś
ja tam dwie modelki widzę na zdjęciach |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Kędzior
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 1315 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 21:08
|
|
|
grzeszak, to i tak nadal Pies
Teos, u mnie jeszcze działa |
|
|
|
|
|