Coś stuka 2,5 V6 Opel - może panewka |
Autor |
Wiadomość |
Bushido
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3494 Skąd: brać na paliwo?
|
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 23:20
|
|
|
Nie znam się ale podobnie może brzmieć rozwalone łożysko alternatora lub uszkodzony zawór |
_________________
|
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Wto Mar 08, 2011 02:18
|
|
|
na 95% procent klepanie z popychacza/popychaczy do tego jakaś rolka/rolki świszczą (z napinacza, prowadzące obojętnie czy to z napędu rozrządu czy napędu alternatora...) |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Wto Mar 08, 2011 08:35
|
|
|
rolki na rizrzadzie wszystkie nowe. na altku została stara.był bym bardzo zadowolony jak to nie panewki.no nic narazie chya juz nie ma co drażyc tematu.trzeba rozebrać i wtedy myśleć co dalej |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14808 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Mar 08, 2011 11:15
|
|
|
panewka na moje inaczej brzmi, któryś z zaworów stuka na moje, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Śro Mar 09, 2011 23:47
|
|
|
dodam jeszcze do tematu ze jak trzymam silnik równo już po wyżej 2tyś obr to cisza jak makiem zasiał. panewka chyba by stukała cały czas tak mysle . a co wy o tym myślicie?bo to moje pierwsze auto w którym takie cuda sie dzieją.dotej pory nic mi w żadnym silniku nie stukało wiec nawet nie mam do czego porównać. |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
badred
Kierowca Skutera v2000 kiedys bylo :(
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 477 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Mar 11, 2011 17:38
|
|
|
napisz wiecej czyli ze bardzo dlugo ci sie pali kontrolka cisnienia oleju przez kilka sekund po odpaleniu silnika (wiadomosc od lincolna) co moze swiadczyc o zatartym zaworku w pompie olejowej jesli to to to naparawa tego zaworku rozwiaze problem stukow |
_________________ Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic !
Nie wiesz ! Nie wiesz ! Nie rozumiesz nic ! |
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Sob Mar 12, 2011 00:09
|
|
|
tak to fakt że jak odpale auto po nocy to kontrolka cisniena sie dość długo pali.wybaczcie że o tym nie wspomniałem.ja sam nie wiem co o tym wszystkim myslec a co dopiero zrobic. |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 08:12
|
|
|
witam .już teraz sprawa tego stuknia jest jasna. ten stuk powoduje luz na swożniu tłoka wiec czeka mnie znów rozbieranie silnika pozdrawiam |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 16:50
|
|
|
Najważniejsze, że wiadomo już co mu dolega. |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 22:45
|
|
|
MICHAŁ napisał/a: | witam .już teraz sprawa tego stuknia jest jasna. ten stuk powoduje luz na swożniu tłoka wiec czeka mnie znów rozbieranie silnika pozdrawiam |
czyli kiedyś, kiedyś..zawory całkiem blisko widziały się tłokami.. nawet zbyt blisko i intensywnie pewno.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
MICHAŁ
Mistrz Kierownicy OPEL
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 2348 Skąd: okolice Gtc
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 23:07
|
|
|
tak tłok sie stukną.ale to nie na tym tłoku jest uszkodzony tlok tylko po tym jak sie na tłok dostało kawałek prowadnicy na innym i to spowodowało ta awarie . no ale nic trzeba to naprawić i dale cieszyć sie jazdą. |
_________________ kompleksowe usługi hydrauliczne.kotłownie gazowe ,olejowe,weglowe , instalacjie gazowe.instalacjie grzewcze .
|
|
|
|
|
|